A mi házunk

Hiszem, hogy egy XIX.században épült házban is meg lehet valósítani a legkorszerűbb, XXI. századi életetforma kényelmes keretét. De ezért tenni kell! Városgazdász és újságíró diplomával, harminc éves építőipari gyakorlattal tekintek a társasházra, amiben lakom. Kritikus vagyok, de igyekszem segíteni is a közösségnek. Voltam közös képviselő - akkor indítottam ezt a blogot, ma már nem vagyok az, de felelősségteljes tulajdonos igen, ezért folytatom.

Linkblog

Friss topikok

  • ...szintén: @Amichay: Közben "lesett", és össze is tört... Szép, bolond világ... Sajnálom. Sajnálom, hogy "A... (2014.05.24. 21:06) Manapság...
  • Amichay: @flash.gordon: A komposztálót azonnal felszámolták, amint lemondtam a közös képviseletről. Én tová... (2012.11.22. 13:45) Végkifejlet
  • bodis.lajos: Éva, fantasztikus munkát végeztél. Három év után próbálom, próbáljuk újraéleszteni a reflexiót. Na... (2012.10.23. 11:07) Pályázat - titkok és mutyizás nélkül?
  • Amichay: @naszoszo: Az alapító okiratban kell szerepeljen az, hogy az üzletek minden négyzetmétere dupla a... (2011.05.03. 17:46) Jövőkép
  • városjáró: Szia Éva! Miújság a ház ügyeivel? Siker? Kudarc? Stagnálás? (2010.10.22. 16:08) Nem álmodtam - ez már a valóság!

Pályázatok...

2009.07.09. 20:39 Amichay

A napokban az OTP által kiírt pályázatokra készítem az anyagokat. Holnap van a leadási határidő. Egyet már sikeresen leadtam online. Az éjszaka folyamán, remélem befejezem a másodikat is.  Szerettem volna minden kategóriában (környezetvédelem, közösség-építés, életminőség-javitás) beadni egy-egy témát, hiszen ezeken a témákon dolgozunk, mióta az új Intézőbizottság létezik, de végül beláttam, hogy ha sikeresen akarunk szerepelni, akkor a már jól előkészített anyagokat kell beadni. Akár nyerünk, akár nem, továbbra is azt a benyomást kell hagynunk minden ilyen bíráló-bizottságban, hogy ez egy komoly társaság, megalapozott programokhoz kérnek segitséget.

Mint ahogy ez előző pályázat esetében, most is, miután letelt a beadási határidő, felteszem a pályázati anyagot.

Mind a két projektet meg fogjuk valósítani, akár nyerünk, akár nem, de a közösségi helyiség sokkal hamarabb és sokkal használhatóbb lenne, ha kapnánk hozzá támogatást. Meggyőződésem, hogy a program jó, nem a pályázati pénzért találtuk ki, hanem tényleg a közösség érdekében.

Nemrég az egyik tulajdonostársunk megkeresett, hogy a nem kis tartozását valahogy rendezze. Miután megbeszéltük, hogy és mint lehet ezt csinálni, megkérdeztem, hogy van-e e-mail-címe...nem, dehogy, hiszen a gyereknek még számítógépet sem tudott venni... nos, a közös költségből egy forintot nem engedhetek el (én már csak ilyen keményszívű vagyok...:), de ha elkészül a közösségi helyiség, akkor nem kell a gyereknek saját számitógép, feljöhet, megtanulhatja kezelni, leküzdheti azt a egyenlőtlenséget, amelyet az esélyeiben jelent az, hogy nincs a szüleinek pénze számitógépet venni. Én ezt tartom szociális érzékenységnek, nem pedig azt, hogy a fizetési kötelezettség alól felmentem a szülőket. Ők igenis keressenek munkát, dolgozzanak keményen, hogy legyen pénzük a megélhetésre, de addig is, a gyerek ne legyen hátrányban az iskolában.

A másik pályázat, amin még dolgozom - rossz szokásom, hogy mindenhez terveket készítek, azt meg is rajzolom, a fotókat, amiket készítettem elrendezem egy lapon, hogy könnyen kezelhető legyen - az a kukatárolónk, ami magába kell foglalja a szelektiv szemétgyűjtést, és a takaritó-eszközök napi használatához kényelmes tárolószekrényt, és a vendég-WC-t is újra kell tervezni... ez is egy apró lépés a környezettudatos életformában...

Egyébként, ma reggel rendbetettem a komposztálót. Akik panaszkodtak, hogy túl sok a muszlinca, azok megnyugodhatnak - most jobb a helyzet, és oda fogok figyelni rá.

A harmadik udvarban lévő komposztálót majd szombaton rendbe teszem.  A pályázatok és egyéb halaszthatatlan tennivalók miatt nem szerveztünk júniusban kertéSZombatot, de ezt pótolni fogjuk a nyáron, még ebben a hónapban is legalább egyet, és augusztusban talán kettőt is rendezünk, mert a kertnek szüksége van a szorgos kezekre - remélem egyre többen jönnek majd.

Egy kis technikai probléma után, ma sikerült leadnom a második pályázatot is, a szeméttárolóval kapcsolatban. Holnap felteszem ide is. Pontosabban, külön postban tettem fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brody17.blog.hu/api/trackback/id/tr21237094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása