A mi házunk

Hiszem, hogy egy XIX.században épült házban is meg lehet valósítani a legkorszerűbb, XXI. századi életetforma kényelmes keretét. De ezért tenni kell! Városgazdász és újságíró diplomával, harminc éves építőipari gyakorlattal tekintek a társasházra, amiben lakom. Kritikus vagyok, de igyekszem segíteni is a közösségnek. Voltam közös képviselő - akkor indítottam ezt a blogot, ma már nem vagyok az, de felelősségteljes tulajdonos igen, ezért folytatom.

Linkblog

Friss topikok

  • ...szintén: @Amichay: Közben "lesett", és össze is tört... Szép, bolond világ... Sajnálom. Sajnálom, hogy "A... (2014.05.24. 21:06) Manapság...
  • Amichay: @flash.gordon: A komposztálót azonnal felszámolták, amint lemondtam a közös képviseletről. Én tová... (2012.11.22. 13:45) Végkifejlet
  • bodis.lajos: Éva, fantasztikus munkát végeztél. Három év után próbálom, próbáljuk újraéleszteni a reflexiót. Na... (2012.10.23. 11:07) Pályázat - titkok és mutyizás nélkül?
  • Amichay: @naszoszo: Az alapító okiratban kell szerepeljen az, hogy az üzletek minden négyzetmétere dupla a... (2011.05.03. 17:46) Jövőkép
  • városjáró: Szia Éva! Miújság a ház ügyeivel? Siker? Kudarc? Stagnálás? (2010.10.22. 16:08) Nem álmodtam - ez már a valóság!

Manapság...

2013.01.17. 02:06 Amichay

Az utolsó bejegyzés óta eltelt egy kis idő. Bár arról szó nincs, hogy az idő önmagában megoldana bármit is, de az a tendencia, amit már akkor lehetett érzékelni, folytatódik - a visszahúzó erők gyengülnek, a házba új lakók költöznek, új tulajdonosok, akik igényességi szintje magasabb, mint azoké, akik a változatlanság mellett voksoltak.11.JPG

Időm nagy részét Magyarországon kívül töltöm, de vissza-visszajövök és a magam szerény lehetőségeihez mérten igyekszem javítani a környezetemet - erre buzdítok mindenkit a házban, akinek egy kicsit is fontos a hely, ahol lakik. Emlékeztetőül egy régi fénykép: a gangkoncertről - lehet így is! Összefogással, tisztelettel és megbecsüléssel egymás iránt...

komment

Címkék: remény rend következetes munka környezet-kultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://brody17.blog.hu/api/trackback/id/tr345022906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...szintén 2014.05.24. 19:51:55

Megörültem, amikor olvastam az építészfórum-ban megjelent cikket.-Tanulmányt-
Milyen jó itt egy pasi, és én csak 'Ctrl+C' és a gondolatokat helyettem írta meg egy rendes "krapek"...;)
Örültem, hogy valaki -Ő szintén- alaposan körbejár egy 100 éves "örökséget".
Oly sokan "hederítünk" a világra is, és minek 100 éves "teherrel" nyűglődni...
Aztán felocsúdtam, hiszen 'Amichay' szintén zenész, csak "női hangnem"...:)
Milyen szép is a harmónia.
Amichay, jó cikk, jó blog, szép munka !
Szerencsések lehetnek a "A mi házunk" lakói, hogy ott vagy nekik.
(Kérlek, adj egy e-mail címet.)

Amichay · http://sipucim.blog.hu/ 2014.05.24. 19:59:04

Hát, a harmoniától meg messze vagyunk...
Facebook-profilomban keresztül elérhető vagyok: Éva M. Amichay

...szintén 2014.05.24. 21:06:57

@Amichay:
Közben "lesett", és össze is tört...

Szép, bolond világ...
Sajnálom.
Sajnálom, hogy "A mi házunkban" is több a balga lélek.
Sajnálom, hogy "A ni házunk", már nem az Te házad.
Sajnálom, hogy a 2009-ben "megálmodott" Ház nem telítődött meg élettel, és hittel.
Sajnálom, hogy ilyen rövidlátóan vagyunk kirekesztők.
Sajnálom, hogy nem láthatjuk magunk balgaságának, butaságának következményeit, előre.
Sajnálom, hogy lépten-nyomon tapasztalhatjuk, hogy bár az idő halad, a butaság marad.
Sajnálom, hogy "A mi házunkban" lakók nem is tudják, hogy vesztettek...
Szép, bolond világ...

Amichay, lassan ocsúdtam fel, és eltart egy ideig...:(

Voltam közben a másik lapodon is. podo-pro.hu/
Jó és érdekes lap, gyakran térek vissza tájékozódni, olvasni a későbbiek során is.

Makacs vagyok kissé...:(
2004-ben láttam, hogy az egyik legjobb közösségi portél indul el a Facebook megjelenésével.
Na, ha ezt más találta ki, nekem nem kell, gondoltam és tartottam is magam ehhez.

Éva !
Volt, van, lesz harmónia, csak az kár, hogy ritkán éljük meg...
www.youtube.com/watch?v=L2BJF49g8lQ
Csak közben "lesett", és össze is tört...
süti beállítások módosítása