A mi házunk

Hiszem, hogy egy XIX.században épült házban is meg lehet valósítani a legkorszerűbb, XXI. századi életetforma kényelmes keretét. De ezért tenni kell! Városgazdász és újságíró diplomával, harminc éves építőipari gyakorlattal tekintek a társasházra, amiben lakom. Kritikus vagyok, de igyekszem segíteni is a közösségnek. Voltam közös képviselő - akkor indítottam ezt a blogot, ma már nem vagyok az, de felelősségteljes tulajdonos igen, ezért folytatom.

Linkblog

Friss topikok

  • ...szintén: @Amichay: Közben "lesett", és össze is tört... Szép, bolond világ... Sajnálom. Sajnálom, hogy "A... (2014.05.24. 21:06) Manapság...
  • Amichay: @flash.gordon: A komposztálót azonnal felszámolták, amint lemondtam a közös képviseletről. Én tová... (2012.11.22. 13:45) Végkifejlet
  • bodis.lajos: Éva, fantasztikus munkát végeztél. Három év után próbálom, próbáljuk újraéleszteni a reflexiót. Na... (2012.10.23. 11:07) Pályázat - titkok és mutyizás nélkül?
  • Amichay: @naszoszo: Az alapító okiratban kell szerepeljen az, hogy az üzletek minden négyzetmétere dupla a... (2011.05.03. 17:46) Jövőkép
  • városjáró: Szia Éva! Miújság a ház ügyeivel? Siker? Kudarc? Stagnálás? (2010.10.22. 16:08) Nem álmodtam - ez már a valóság!

Végkifejlet

2011.05.03. 17:24 Amichay

A társasháznak ma már nem én vagyok a közös képviselője.

2009 decemberében indult be a fúrógép, aminek a társasház többségének támogatásával egy jó darabig ellenálltam. De nem vagyok mazohista. Megváltó sem, aki hagyja magát keresztre feszíteni.

A gyűlölködés megöl minden jószándékot. Az ellenem - helyesebben az a szellem ellen, amit képviseltem - folytatott hadjáratból elegem lett és lemondtam. A blogot nem törlöm, mert látom, hogy még most is akad néha olvasója, és a történet dokumentálására is alkalmas. Tudom, egyszer majd valakik megértik, miért lett volna jó mindenki számára, ha folytatjuk az előregondolt módszeres munkát.

Továbbra is itt lakom, továbbra is írok, dolgozom mint városgazdász és újságíró.

Aki akar, követheti, miről, mit gondolok a www.podo-pro.hu lap hasábbjain.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brody17.blog.hu/api/trackback/id/tr632014082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thandi 2012.02.03. 20:26:07

Sajnálom, hogy végetértek az írások.
Sajnos a podo-pro honlapján nem találok kapcsolatfelvételi lehetőséget.
Tanácsot szerettem volna kérni hogyan lehet megvásárolni volt közös wc-t ami a lakásunk mellett van és jeleneleg lomtár.
Tudna ötlettel segíteni?
üdv

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2012.09.15. 23:19:44

Szia Évi

Miután a határátkelőn említést tettél erről a blogról rákerestem és nagyjából átolvastam. Ez az utolsó bejegyzés de nem derült ki számomra, hogy mi lett a

-komposzt
-a felújítandó kukatároló
- a lift
- elektromos rendszer
- a kert
- a világítóudvar
- illet 3 lakásos nem fizető tulaj sorsa.

Amichay · http://sipucim.blog.hu/ 2012.11.22. 13:45:51

@flash.gordon: A komposztálót azonnal felszámolták, amint lemondtam a közös képviseletről. Én továbbra is komposztálok, privátilag, de a komposztáló eltűnt.
A kukatárolót felújitottuk, de mióta nem én vagyok a közös képviselő, a nyár közepén is ott a só, vagyis amiért kicsempéztük, hogy jól takaritható legyen, az értelmét vesztette.
A lift felújitása megtörtént, a folyamatos karbantarása, tisztasága nem az én elvárásaimnak megfelelő, de ez a mai vezetés igényességi szintje...
Az elektromos rendszer felújitásából a kapcsoló-biztosítékrendszer része megtörtént, a többivel, tudomásom szerint nem foglalkoznak.
A kert döglődik... a lakásom környékét igyekszem rendben tartani, de az év nagy részében én nem élek Magyarországon, igy a kert többi része elhanyagolt.
A világítóudvarok helyzete rendezetlen, nincs is szándék rendezni őket - minden maradjon úgy, ahogy van. Ez igaz minden másra is.
A háromlakásos tulaj sorsáról nem tudok semmit, a jelenlegi képviselő diszkréten kezeli ezt az ügyet...:)
süti beállítások módosítása