A mi házunk

Hiszem, hogy egy XIX.században épült házban is meg lehet valósítani a legkorszerűbb, XXI. századi életetforma kényelmes keretét. De ezért tenni kell! Városgazdász és újságíró diplomával, harminc éves építőipari gyakorlattal tekintek a társasházra, amiben lakom. Kritikus vagyok, de igyekszem segíteni is a közösségnek. Voltam közös képviselő - akkor indítottam ezt a blogot, ma már nem vagyok az, de felelősségteljes tulajdonos igen, ezért folytatom.

Linkblog

Friss topikok

  • ...szintén: @Amichay: Közben "lesett", és össze is tört... Szép, bolond világ... Sajnálom. Sajnálom, hogy "A... (2014.05.24. 21:06) Manapság...
  • Amichay: @flash.gordon: A komposztálót azonnal felszámolták, amint lemondtam a közös képviseletről. Én tová... (2012.11.22. 13:45) Végkifejlet
  • bodis.lajos: Éva, fantasztikus munkát végeztél. Három év után próbálom, próbáljuk újraéleszteni a reflexiót. Na... (2012.10.23. 11:07) Pályázat - titkok és mutyizás nélkül?
  • Amichay: @naszoszo: Az alapító okiratban kell szerepeljen az, hogy az üzletek minden négyzetmétere dupla a... (2011.05.03. 17:46) Jövőkép
  • városjáró: Szia Éva! Miújság a ház ügyeivel? Siker? Kudarc? Stagnálás? (2010.10.22. 16:08) Nem álmodtam - ez már a valóság!

Menet közben...

2009.09.07. 21:52 Amichay

Ma reggel a biztosítóval kezdtem - az elmúlt hónapokban nemcsak a házunk vezetése cserélődött, hanem a biztosítási ügynökünk is. Ahogy egyre jobban megismerem a házunk minden zegét-zugát, azt is megtanulom, hogy mi tartozik a biztosításunk körébe. A cserépjavítás például igen. A bürokratikus procedúra nem semmi, de mostanra összegyűjtöttünk néhány káreseményt, amit délelőtt megszemlélt a kárszakértő. A dolgot könnyebbé tette, hogy mindent fényképekkel dokumentálok. Dícséretet kaptam, hogy nem vártam a tető helyreállításával, hanem azonnal megjavítattam, így megelőztem egy nagyobb kár létrejöttét.

Azután jött az

építészünk,

aki újabb

felméréseket

készített a

homlokzati

tervhez.

Ez már a

jövő évre való

előkészülethez

tartozik.

Idén az

épitkezést

befejezzük a

szeméttároló felújításával.  Remélem, nem lesz olyan meglepetésünk, mint amilyen a lift körüli ráccsal ért minket. 

A téli hónapokban fizetgetjük a liftfelújítás részleteit és tervezzük a jövő évi tennivalókat. Pontosabban,  egy több évre szóló fejlesztési programon dolgozunk, amelyet évekre, illetve az egyes költségvetési éveken belül hónapokra kell bontani, miután a közgyűlés megvitatta és elfogadta. Mindenesetre, az eddigi tűzoltásos, rohamtempóban készített felújítások helyett, az alapos tervezés és az átgondolt gazdálkodás időszaka kezdődhet, remélem.

Ehhez azonban komoly közösségi összefogásra van szükség. Az értelmetlen viták és ellenségeskedés minden tervünket keresztülhúzhatja. Ennek a háznak nagyszerű adottságai vannak, amelyeket csak akkor lehet kiaknázni, ha mindenki ugyanabba az irányba húzza a közös szekeret. Ha nem, akkor a házunk ugyanabban a mocsárban dagonyázva marad hátra, amiben Budapest és az egész ország vesztegel egy ideje.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brody17.blog.hu/api/trackback/id/tr491367032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása